Zorgaanbod

We maken de CZ zorgkantoor ‘Strategie 2020-2024’ concreet aan de hand van zes pijlers. Hierin zijn onze strategische doelen vastgelegd en beschrijven we hoe we er invulling aan geven. Lees hieronder meer over de pijler Zorgaanbod.

Zorgaanbod: samen kwalitatief goede langdurige zorg leveren

Langdurige zorg in onze regio’s is van goede kwaliteit en sluit aan bij de behoefte van de zorgvrager. Zorgaanbieders leveren daarbij gezamenlijk complexe langdurige zorg en lossen problemen onderling op. Eén of enkele zorgaanbieders leveren de meest complexe langdurige zorg.

Strategische doelen

Bron: CZ zorgkantoor 'Strategische doelenkaart 2020-2024'

Zó geven we invulling aan onze doelen

We stimuleren zorgaanbieders om met elkaar oplossingen te creëren en helpen ze om gebruik te maken van elkaars expertise. Als het gaat om regionale uitdagingen en knelpunten is het delen en werken aan gezamenlijke oplossingen (samen met zorgaanbieders en onafhankelijke cliëntondersteuners), het fundament voor goede samenwerking in de regio.

Lees er meer over

Bij de borging van kwalitatief goede zorg zijn onze kwaliteitsadviseurs een onmisbare en verbindende schakel. Voor ons zorgkantoor, maar ook zeker voor onze gecontracteerde zorgaanbieders en hun cliënten.

Lees het verhaal van onze kwaliteitsadviseurs