Zorgvragers
We maken de CZ zorgkantoor ‘Strategie 2020-2024’ concreet aan de hand van zes pijlers. Hierin zijn onze strategische doelen vastgelegd en beschrijven we hoe we er invulling aan geven. Lees hieronder meer over de pijler Zorgvragers.
Lees meer
over
Zorgvragers
Processen
We maken de CZ zorgkantoor ‘Strategie 2020-2024’ concreet aan de hand van zes pijlers. Hierin zijn onze strategische doelen vastgelegd en beschrijven we hoe we er invulling aan geven. Lees hieronder meer over de pijler Processen.
Lees meer
over
Processen
Zorgstelsel
We maken de CZ zorgkantoor ‘Strategie 2020-2024’ concreet aan de hand van zes pijlers. Hierin zijn onze strategische doelen vastgelegd en beschrijven we hoe we er invulling aan geven. Lees hieronder meer over de pijler Zorgstelsel.
Lees meer
over
Zorgstelsel
Zorgaanbod
We maken de CZ zorgkantoor ‘Strategie 2020-2024’ concreet aan de hand van zes pijlers. Hierin zijn onze strategische doelen vastgelegd en beschrijven we hoe we er invulling aan geven. Lees hieronder meer over de pijler Zorgaanbod.
Lees meer
over
Zorgaanbod
Samenwerking
We maken de CZ zorgkantoor ‘Strategie 2020-2024’ concreet aan de hand van zes pijlers. Hierin zijn onze strategische doelen vastgelegd en beschrijven we hoe we er invulling aan geven. Lees hieronder meer over de pijler Samenwerking.
Lees meer
over
Samenwerking
Communicatie
We maken de CZ zorgkantoor ‘Strategie 2020-2024’ concreet aan de hand van zes pijlers. Hierin zijn onze strategische doelen vastgelegd en beschrijven we hoe we er invulling aan geven. Lees hieronder meer over de pijler Communicatie.
Lees meer
over
Communicatie
Samen de toekomst van wonen en zorgen vormgeven
In de herontwikkeling van de locatie Savant Alphonsus houdt zorgaanbieder Savant Zorg rekening met het gegeven dat mensen meer voor elkaar moeten gaan zorgen en dat de leefomgeving dit moet faciliteren.
Lees meer
over
Samen de toekomst van wonen en zorgen vormgeven
De cliënt wegwijs maken
De sector gehandicaptenzorg (GZ) van CZ zorgkantoor wilde weten of er verbeterpunten of handvatten waren voor de inkoop van kwalitatief goede en passende zorg, in relatie tot dossierhouderschap en klantkeuze.
Lees meer
over
De cliënt wegwijs maken
Positieve gezondheid voor iedereen
De gemeente Tilburg en zorgverzekeraar CZ hebben elkaar gevonden in de overtuiging dat inzetten op positieve gezondheid bijdraagt aan het welbevinden van mensen en de zorgkosten verlaagt.
Lees meer
over
Positieve gezondheid voor iedereen
Budgethouders optimaal faciliteren met het PGB Portaal
Budgethouders hebben er voordeel van als ze voor hun PGB-aanvraag of wijzigingen gebruikmaken van het PGB Portaal in plaats van verwerking per post. Omdat een aantal van hen hiermee nog niet vertrouwd is, start CZ zorgkantoor een verleidingsplan.
Lees meer
over
Budgethouders optimaal faciliteren met het PGB Portaal
Zorginkoop versterkt met ervaringsdeskundigen
Inzet van ervaringsdeskundigen helpt de afdelingen zorginkoop om de zorg zo goed mogelijk te laten aansluiten op de wensen van de cliënten. Een waardevol initiatief, omdat cliënten anders kijken naar zorg dan zorgaanbieders en zorginkopers.
Lees meer
over
Zorginkoop versterkt met ervaringsdeskundigen